superhero

If you listen too much to what people say about me , you will never know the REAL ME .

18 June 2015

AZAM RAMADHAN SAYA


بسم الله الرحمن الرحيم
In the name of ALLAH ,the Most Gracious , the Most merciful

Assalamualaikum wbt



hai uolss *lambai-lambai*

lamanya tak update blog ni huhu sorry lah. iolss busy dengan masalah dunia masalah peribadi iolss .

SELAMAT BERPUASA SEMUA !!!!
SELAMAT HARI RAYA JUGA #eh

firstly, nak minta maaf kat semua orang . tolonglah maafkan saya . tolonglah . tolonglah *hentakkaki*

tak kira . maafkan jugak !!!


takde apa pun nak update sebenarnya . nak cukupkan kuota post blog untuk sem ni je sebenarnya haha ala ala mutabaah amal giteww..

so apa azam ramadhan uolss ????

meh lah share sikit kot boleh buat sesama hihi

ni azam ramadhan saya !!!

*saya nak kurus tapi saya tanak diet
*saya nak kurangkan emosi saya
*saya nak buang jauh jauh stress saya
*saya nak banyak baca terjemahan alquran supaya lebih selalu sentap
*saya nak bagi makan roh saya banyak-banyak .
*saya nak jadi kakak dan anak yang baik
*saya nak realisasikan plan amal adik saya untuk bagi makan dekat homeless balik malaysia nanti
*saya nak tolong kira duit kat kedai steamboat mak saya #eh haha
*saya nak cuti memasak sepanjang kat malaysia biar mak sy je masak lauk fav sy #kejam #derhaka


paling penting !!!


SAYA NAK CARI BALIK DIRI SAYA DAN DEKATKAN DIRI PADA PENCIPTA SAYA..

baru lah boleh sambung jadi superhero untuk semua . tapi kena jadi superhero untuk diri sendiri dulukan uollss ?



doakanlah doakanlah . TAK KIRA . DOAKAN JUGAK !!!


takpelah kalau orang nampak merepek pun . sekurang-skurangnya bila ramadhan dah pergi , im not the same person as before dah dan jadi lebih baik . inshaAllah . itulah fungsi ramadhan jugak . moga apa yang kita jadi dan buat masa ramadhan tu maintain aje . yang biasa tak maintain tu berat badan iolss je . hikhik



TAHU TAK APA YANG PALING TAKUT BILA RAMADHAN DATANG NI ?

BILA KITA DISCOVER YANG KITA MASIH BUAT SEMUA KEJAHATAN YANG KITA BUAT SEBELUM SYAITAN DIIKAT . HUHU


SO SIAPA YANG MEMPERSETANKAN DIRI KITA SEBENARNYA ? HUHU


*tepuk perut tanya selera . eh salah . haha muhasabahlah ya ??





eh eh tertayang pulak gambar masa bagi ucapan raya untuk tv3 . huh menipu sgt ckp tak balik raya . haha astaghfirullah . eleh ntah2 abang ni crop part kita . tak masukkan pun eleh elehh elehhh *flipshawl*



maaf untuk penggunaan "aku" untuk yang lebih tua dari saya(^__^)


0 pendatang:

DIARY BUNDA 2009 - 2017 . All Right Reserved by DIARY BUNDA