superhero

If you listen too much to what people say about me , you will never know the REAL ME .

22 January 2014

INSAN .


بسم الله الرحمن الرحيم
In the name of ALLAH ,the Most Gracious , the Most merciful




Bukan kerana hari lahirnya ,
Bukan juga kerana hari bapa , 
Tapi kerana hati anak ini, terlalu rindu pada insan ini . 

Wajah itu , 
Semakin hari semakin dimakan usia , 
Entah masih ada atau tidak hari esok untuk aku menatap wajah ini.

Saat satu dunia menolak aku jatuh , 
Insan ini selalu ada , 
Setiap airmata kegagalan yg mengalir , 
tidak pernah sekalipun insan ini membiarkan ianya jatuh sia-sia. 

Terima kasih ayah .
Angah rindu  :'/


ya Allah, 
izinkanlah aku membahagiakan insan ini sebelum tempoh pinjaman dariMu tamat.
Kasihilah dia sebagaimana dia mengasihi aku sejak dari kecil .
Aamiin.




Moscow , Russia .
21012014.


maaf untuk penggunaan "aku" untuk yang lebih tua dari saya(^__^)


0 pendatang:

DIARY BUNDA 2009 - 2017 . All Right Reserved by DIARY BUNDA