superhero

If you listen too much to what people say about me , you will never know the REAL ME .

24 October 2012

AUTUMN IN MY HEART :)


بسم الله الرحمن الرحيم
In the name of ALLAH ,the Most Gracious , the Most merciful



Aku sering tidak percaya , bahawa aku , antara hamba Tuhan yang terpilih untuk merasai 4 musim di atas muka bumi yang kian rapuh ini . Syukur padaMu Ya Allah :)

Tapi andai memang Tuhan izinkan , siapa yang mampu menghalang ? Tiada satu tangan pun yang mampu menahan aku dari merasai nikmat yang satu ini . 

Tuhan , dalam tidak sedar , hampir kesemua 4 musim telah aku rasai . Begitu pantas waktu itu berlalu , tanpa sedikit pun aku sedar . atau mungkin , aku sendiri yang terleka atas nikmat-Mu ini . 


Tetapi hanya satu , andai suatu hari nanti aku terjatuh , hantar lah orang-orang untuk menarik aku dari terus tersungkur . Jangan biar aku keseorangan . Sungguh diri ini , masih belum mampu untuk berjalan sendiri . 

Saat aku bersedih dan berduka , hantarlah seseorang yang mampu mengubat luka ini . Andai masih tiada satu orang pun yang muncul , megertilah aku , bahawa Engkau ingin aku terus meluangkan masa merintih kepadaMu yang SATU . 

Aku mohon , Engkau pegang erat hati ni , dan semoga , setiap air mata yang mengalir , Engkau gantikan dengan senyuman yang baru dan yang juga mampu membuat yang lain mengukir senyuman tanpa aku menghibur mereka . 


Senyuman itu , moga mampu memberi manfaat dan kesenangan pada yang lain :)

P/s : Terima kasih kepada kawan-2 yang tolong layan pergi ambil gambar autumn hehe . Thanks a lot to Faizul Mohammad , Hadri Fikri and Amin Rahmad for the very awesome picture :') 


Here some of the picture :') 















Selamat datang encik salji :)

maaf untuk penggunaan "aku" untuk yang lebih tua dari saya(^__^)


2 pendatang:

obersea's said...

semoga segalanya dipermudahkan oleh yang Maha Kuasa. tabahkan hati kak! fighting!

Anonymous said...

nice scene :) teringin nak pergi sane. heee~

DIARY BUNDA 2009 - 2017 . All Right Reserved by DIARY BUNDA