superhero

If you listen too much to what people say about me , you will never know the REAL ME .

26 September 2017

BAHAGIA YANG TIDAK TIBA


بسم الله الرحمن الرحيم
In the name of ALLAH ,the Most Gracious , the Most merciful

Ada masa--

aku rasa aku sendiri yang kecewa

kecewa dengan apa yang aku rasa

sedang perasaan tu aku sendiri yang minta

andai saje melupakan itu adalah perkara termudah dalam dunia

aku adalah yang pertama





Ada ketika--

aku seperti yang paling gembira

ibarat dunia ini aku yang punya

lalu Tuhan memberi tanda

bahawa bahagia tak semudah yang di pinta

dan aku kembali terus berduka



Rupanya,

mencari tawa

tidak semudah kata.

kau perlu dulu menangis hingga kering air mata

kemudian saja hidup kau kembali ceria




Selase,
26092017




maaf untuk penggunaan "aku" untuk yang lebih tua dari saya(^__^)


0 pendatang:

DIARY BUNDA 2009 - 2017 . All Right Reserved by DIARY BUNDA